Tuotenumero: 10028978

oneConcept MiniGSMBooster GSM-kännykän singaalin vahvistaja boosteri 100 m²

Joustava singaalin vahvistaja tiiviissä metallirakenteessa sisä- ja ulkoantennilla esteettömään, selkeään kännykän kuuluvuuteen.

Helppo asentaa ja käyttää - yhteensopiva tavallisimpiin kännyköihin ja GSM-verkkoihin 900 MHz taajuudella.

10 metriä pitkä antennijohto mangeettijalalla 100 m² kantoalueella.

oneConceptin MiniGSMBooster on joustava singaalin vahvistaja ja huolehtii esteettömästä, selkeästä kännykkäkuuluvuudesta 100 m² alueella.

Helppo asentaa ja käyttää. Vastaanottoantenni asetetaan ulos esim. ikkunalaudalle tai katolle ja asetetaan lähetysmastolle. 10 metriä pitkä johto ja mangeettijalka takaavat käytännöllisen kiinnityksen ilman porausta. Sisäantenni asetetaan sinne, missä kuuluvuus on huono - esim. alakertaan, kellariin, autotalliin, halliin, kujalle tai rakennuskompleksiin. Virran kytkeydyttyä pieni infonäyttö näyttää laitteen tilan. oneConceptin MiniGSMBooster Booster kattaa kaikki GSM-verkot 900 MHz taajuudella.

Sisä- ja ulkoantennin etäisyys tulee olla vähintää 8 metriä.

HUOM! Tärkeää tietoa: Vahvistin voimistaa singaalia puhelimessa puhumiseen - ein kännykän internetyhteyttä! GSM-kännykän vahvistin on käytettävissä vain yhteyden tarjoajan kanssa yhteisymmärryksessä. Pidä ulkoantenni kaukana korkeataajuuksisista antenneista, metalliromusta ja korkeajännitejohdoista! Yhdistä vahvistimen virtalähteeseen vasta molempien antennien asennuksen jälkeen! 

Tuotetiedot

Top Features

  • optimoi kännykän singaalin ja huolehtii esteettömästä, selkeästä kuuluvuudesta
  • kantavuus enintään 100 m²
  • helppo asentaa ja käyttää
  • huomaamaton metalliantenni ulkotiloihin
  • taivutettava antenni sisätiloihin 
  • 10 metrinen antennijohto mangeettijalalla

Toimitus sisältää

  • 1 x vahvistin
  • 1 x verkkojohto
  • 1 x ulkoantenni
  • 1 x sisäantenni
  • 1 x antennijohto
  • englannin- ja saksankieliset käyttöohjeet

Mitat

  • vahvistin: 14,2 x 2 x 10 cm (lxkxs)
  • ulkoantenni: 26 cm (k)
  • sisäantenni: 21,5 cm (k)
  • vahvistimen paino: n. 236 g

Ominaisuudet

  • sopii seuraaville kännykkäverkoille: (Saksa) T-Mobile, Vodafone, O2, (AT) A1, T-Mobile, Bob, B-Free, Red Bull MOBILE, Telering, Orange (Sveitsi) Swisscom, Sunrise, Orange ja kaikki GSM-verkot 900 MHz taajuudella
  • taajuus UpLink: 890 - 915 MHz
  • taajuus -DownLink: 935 - 960 MHz
  • teho: -70 ~ -40 dBm / FA (1.23 MHz)
  • vahvistin UpLink: 55 ± 3 dBm
  • vahvistin DownLink: 60 ± 3 dBm
  • poistumis vahvistin UpLink: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • poistumisteho-DownLink: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • impendanssi: 50 Ω/N
  • suojaus: > 70 dB
  • ympäristön lämpötila: - 10 - 60 ° C
  • info-näyttö symboolein 
  • napakka metallirakenne kiinnityspisteillä 
  • laadukas ruuvikontakti
  • virtalähde: DC 5 V, 1000 mA (verkko-osa sisältyy toimitukseen)

Käyttöohje

Asiakkaiden kommentit

Yhtään jätettiin tämän artikkelin

Small Image

oneConcept MiniGSMBooster GSM-kännykän singaalin vahvistaja boosteri 100 m²

Huippuominaisuudet
78,99 € sis. alv.
Voit muuttaa tilaustasi milloin tahansa

Tämän tuotteen ostaneet ostivat myös: