Kestävyysharjoittelu

Valitse
Järjestä
  • Sivu 1 / 6
117 Osumia "Kestävyysharjoittelu"
Suodatin ja lajitella
  • Sivu 1 / 6

Kestävyysharjoittelu

Kestävyysharjoittelu

Kestävyysharjoittelu kotona kerää yhä enemmän ja enemmän suosiota, sillä monet haluavat välttää kuntostudioiden korkeat jäsenyysmaksut ja ajomatkat sinne. Kotona neljän seinän sisällä on mahdollista harjoitella täysin joustavasti oman mielensä mukaan aukioloajoista tai säistä riippumatta. Sopivia laitteita on tarjolla paljon, esimerkiksi crosstrainer, juoksumatto, soutulaite tai kuntopyörä. Siten teet paljon hyvää terveydelle, ennen kaikkea verenkiertojärjestelmälle.

Kestävyysharjoittelu - terveydelliset edut

Kotona suoritettavalla kestävyysharjoittelulla on monia etuja: se sopii optimaalisesti painonhallintaan ja kalorien kuluttamiseen. Se edistää aineenvaihduntaa, parantaa kestävyyttä, kuntoa ja rasituskykyä, vaikuttaa verenkiertojärjestelmään äärimmäisen positiivisesti ja tukee siten yleistä terveyttä. Kestävyysharjoittelun myötä erilaisten sairauksien riski alenee.

Kardioharjoittelujaksot ovat myös voimaharjoittelijoille tehokkaita. Uudistumisen jälkeen he voivat taas kasvattaa lihasmassaa nopeammin. Jotta terveydellisistä eduista pääsee hyötymään täydellisesti, on tärkeää treenata säännöllisesti ja riittävästi. Ja kaiken kukkuraksi kestävyysurheilu vapauttaa myös onnellisuushormoneja, huolehtii hyvästä tuulesta ja voi auttaa samalla lieventämään masennusta tai kokonaan estää sen.

Kestävyysharjoittelu - mitkä laitteet ovat sopivia?

  • kuntopyörä:
    Tällä laitteella on mahdollista saavuttaa erilaisia urheilullisia tavoitteita nivelystävällisesti. Kun istuu satulassa ja polkee polkimia, jalkojen lihakset harjoittuvat, kunto vahvistuu ja verenkiertojärjestelmä lähtee kunnolla liikkeelle. Treenilaite voi toimia hyödyllisenä apuna myös terveydellisten haittojen ehkäisyssä tuki- ja liikuntaelimissä, kuten selkäkipujen ehkäisyssä. Vastus on säädettävissä yksilöllisesti eri vastusportaiden ansiosta. Monissa malleissa on integroitu sykemittari, useimmiten kädensijoissa. Lisäksi näytöltä on mahdollista lukea paitsi syke, myös etäisyys, nopeus, aika ja kalorien kulutus.

  • Crosstrainer:
    Laite on erittäin nivelystävällinen ja soveltuu siksi erittäin hyvin ylipainoisille, joiden nivelet joutuisivat voimakkaan rasituksen alle perinteisen hölkän kohdalla. Kaikki suuret lihasryhmät saavat harjoitusta. Myös kädet pääsevät mukaan. Se kasvattaa kalorien kulutusta. Valitut ohjelmat tarjoavat täydellisesti tasapainotetun harjoitteluohjelman.

  • Juoksumatto:
    sillä on yhtä lailla mahdollista polttaa paljon kaloreita ja kasvattaa kuntoa tehokkaasti. Tasainen alusta joustaa kevyesti ja hellii siten niveliä. Monista malleista voi valita erilaisia ohjelmia ja nopeusvaihtoehtoja kuntotason tavoitteelliseen kasvattamiseen.

  • Soutulaite:
    A máquina recria autenticamente o movimento de remar. O banco move-se sobre calhas durante o movimento de remar, quando as pegas ou a barra são puxadas em direção ao corpo. O remo seco, que é suave para as articulações, não só torna possível melhorar o coração e a circulação, e aumentar efetivamente a queima de gordura, mas também treinar todos os músculos e prevenir ao mesmo tempo dores nas costas. A resistência da máquina de remo pode ser ajustada conforme necessário para variar o treino.

  • Yhteenveto

    Rasvanpoltto, laihdutus, kunnon kohotus, lihasten voimistaminen, verenkierron vahvistaminen ja kestävyyden harjoittaminen pitävät sisällään monia etuja. Se on hyvää terveydelle, sillä lukuisten sairauksien riski voi pienentyä. Kestävyys- ja voimaharjoittelu eivät kuitenkaan sulje toisiaan pois. Päin vastoin, ne täydentävät toisiaan optimaalisesti. Mikä laite sitten on paras: sen voi jokainen päättää itse.

Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.