auna

AMP490BK - auton päätevahvistin

alkaen 7 Asiakkaat
100,99 €
Toimitusaika: 3 - 5 päivää
Huippuominaisuudet
  • voimakas A/B-luokan 4-kanavainen päätevahvistin, jossa 4 x 60 watin RMS-teho (4 ohmia) ja 4 x 90 watin RMS-teho (2 ohmia)
  • siltaan kytkettynä 2 x 150 watin RMS-teho (4 ohmia)
  • säädettävä taajuusvaste; jakotaajuus ja basson vahvistus kytkettävissä
Toimituskulut alkaen 0,00 €
Tuote on lähetysvalmiina, ja se lähetetään heti, kun maksu on suoritettu.
AMP490BK - auton päätevahvistin
100,99 €

Voit muuttaa tilaustasi milloin tahansa.

AMP490BK 4-kanavainen päätevahvistin autoon 360 W A/B-luokan vahvistin kaukosäädin

Auna AMP490BK on 4-kanavainen päätevahvistin, jossa on purevat teho-ominaisuudet ja hillitty design.

A/B-luokan vahvistin tuottaa voimakkaan 4 x 60 watin maksimitehon 4 ohmilla ja 4 x 90 watin maksimiteho 2 ohmilla. Sen lisäksi päätevahvistinta voi käyttää 4- tai 2-kanavaisena ja korkeampia tehoalueita varten sen voi kytkeä siltaan, jolloin voidaan saavuttaa 2 x 150 watin tehotaso 4 ohmilla. Päälle kytkettävän jakotaajuuden, säädettävän taajuusvasteen ja kytkettävän basson vahvistuksen ansiosta laitteessa on kaikki yleiset mahdollisuudet, joilla saat kaiken irti autosi hifi-järjestelmästä. Henkilökohtaisia äänimieltymyksiä voi näin ollen noudattaa tarkasti. Myös laitteen asentaminen on vaaratonta.

Mukana toimitettavalla johdollisella kaukosäätimella voi säätää äänenvoimakkuutta mukavasti matkustamosta.

Muotoilunsa puolesta päätevahvistin luottaa hillittyyn, mustalla suojattuun alumiiniseen jäähdytyskoteloon, jossa on harjattu pinta. Sivulla oleva jäähdytysrivoitus takaa hyvän lämmönpoiston.

Tuotteen yksityiskohdat

Huippuominaisuudet:

  • voimakas A/B-luokan 4-kanavainen päätevahvistin, jossa 4 x 60 watin RMS-teho (4 ohmia) ja 4 x 90 watin RMS-teho (2 ohmia)

  • siltaan kytkettynä 2 x 150 watin RMS-teho (4 ohmia)

  • säädettävä taajuusvaste; jakotaajuus ja basson vahvistus kytkettävissä

  • alumiininen viilennyskotelo, jossa harjattu viimeistely ja sivulla jäähdytysrivoitus optimaaliseen lämmön poistoon

  • sis. johdollisen kaukosäätimen, jossa äänenvoimakkuuden säädin

Ominaisuudet:
  • liitännät: 1 x RJ45-kaukosäätimen liitäntä, 2 x stereo RCA-linjasisääntulo, 1 x kaiuttimen sarjaruuviliitäntä
  • säädettävä taajuusvaste: 50 Hz-500 Hz
  • X-over-säädin (LPF, full, HPF)
  • bass boost -säädin (0, 6, 12 dB)
  • kanavan valintasäädin (2, 4 kanavaa)
  • gain-säädin
  • asennusreiät
  • virta-LED
  • suoja-LED
  • jäähdytys: tuuletin
  • sulake: 2 x 20 A
  • käyttöjännite: DC 12 V
Toimituskokonaisuus:
  • 1 x laite
  • 1 x kaukosäädin
  • englannin- ja saksankieliset käyttöohjeet
Mitat:
  • 19 x 5 x 38 cm (leveys x korkeus x syvyys)
  • paino: n. 3 kg
Asiakkaiden arvostelut
alkaen 7 Asiakkaat
7

Asiakkaiden mielipiteet muista maista

alkaen Amazon-Benutzer arvosteltu 11.06.2020
Verified tarkastelu

Lüfter laut, aber Musik ist dann lauter

Tuuletin kovaa, mutta musiikki on kovempaa

alkaen sophie arvosteltu 30.01.2017
Verified tarkastelu

voici un ampli qui va satisfaire les amateurs de son en voiture.Une installation rapide et des fonctions pratiques.La telecommande permet un guidage depuis le siège, même si l'ampli est instalé plus loin.Modulation sur 2 ou 4 canaux pour obtenir une possibilité de 2*150 wLe chassis est en aluminium ce qui à mon avis va l'aider à durer dans le temps...A recommander

Tässä on vahvistin, joka tyydyttää auton äänentoiston ja käytännölliset toiminnot. Kaukosäädin mahdollistaa ohjauksen, vaikka vahvistin olisi asennettu kauemmaksi 2*150 w runko on valmistettu alumiinista, mikä mielestäni auttaa sitä kestämään ajan myötä...suositus

alkaen Richard arvosteltu 15.12.2016
Verified tarkastelu

Wir haben uns dieses Gerät ins Auto bauen lassen. Neben dem Gerät selbst ist natürlich eine Anleitung dabei, die dank Bildern sehr einfach zu verstehen ist. Für alle die selbst einbauen ist es so einfach zu verstehen und klar was man zu tun hat. Die Kabel hat man meist schon vom Vorgänger im Auto liegen oder man kauft sie zu. Bei uns hat der Profi sie geliefert und alles zusammen eingebaut. Die Endstufe ist schwarz, was in fast alle Autos sehr gut passt. Sie fühlt sich stabil und gut an und ist eher schlicht vom Design her. An den beiden Außenseiten sind alle Anschlüsse die man benötigt. z.B. - Line Input Stereo Eingang - Input Mode Schalter - Eingangsvolumen - Regeler Unser Profi hat die Endstufe hinten im Kofferraum in einem Raum zwischen Boden und Reserverad eingebaut. So stört es net und ist geschützt. Optimale Lösung finde ich. Nachdem alles eingebaut und verbunden war hat unser Profi auch die Einstellungen gemacht und wir haben das Auto so wieder bekommen, dass wir nur noch anmachen mussten und Musik optimal hören können. Ich kann also net sagen wie es ist mit dem Einstellen ist, aber auch hier hat unser Profi nichts negatives zu sagen gehabt.

Meillä oli tämä laite sisäänrakennettu autoomme. Itse laitteen lisäksi mukana on tietysti ohjeet, jotka on kuvien ansiosta erittäin helppo ymmärtää. Jokaisen, joka asentaa sen itse, on niin helppo ymmärtää ja selkeä, mitä sinun on tehtävä. Yleensä sinulla on jo edeltäjäsi kaapelit autossasi tai ostat ne. Ammattilainen toimitti sen meille ja asensi kaiken yhdessä. Tehovahvistin on musta, joka sopii lähes kaikkiin autoihin. Se tuntuu vakaalta ja hyvältä ja on suunnittelultaan melko yksinkertainen. Kaikki tarvitsemasi liitännät ovat molemmilla ulkosivuilla. esim. - Line Input Stereo Input - Input Mode Switch - Input Volume - Controller Ammattilainen asensi tehovahvistimen tavaratilan takaosaan lattian ja varapyörän väliin. Joten se ei häiritse sinua ja on suojattu. Mielestäni se on optimaalinen ratkaisu. Kun kaikki oli asennettu ja kytketty, ammattilaisemme teki myös asetukset ja saimme auton takaisin niin, että meidän piti vain käynnistää se ja kuunnella musiikkia optimaalisesti. Joten en osaa sanoa, millainen säätö on, mutta ei ammattilaisellammekaan ollut tässä mitään negatiivista sanottavaa.

alkaen stefania arvosteltu 30.12.2015
Verified tarkastelu

Questo amplificatore per auto ha una potenza incredibile,ha dei canali , ottime caratteristiche tecniche,ha un'uscita di linea stereo RCA per collegare un Subwoofer attivo , un filtro passa-basso regolabile, il telaio nero con un design alla moda. L'amplificatore è stupendo, il suono si sente limpido, forte, senza rumori o vibrazioni, una qualità ottima e con un prezzo piccolo e accessibile a tutti, mi è piaciuto per qualità e design, lo consiglio.

Tässä autovahvistimessa on uskomaton teho, siinä on kanavat, erinomaiset tekniset ominaisuudet, stereo RCA-linjalähtö aktiivisen subwooferin kytkemiseen, säädettävä alipäästösuodatin, musta runko trendikkäällä muotoilulla. Vahvistin on ihana, ääni tuntuu selkeältä, vahvalta, ilman kohinaa tai tärinää, erinomainen laatu ja pienellä hinnalla kaikkien saatavilla, pidin laadusta ja muotoilusta, suosittelen.

alkaen Amazon-Benutzer arvosteltu 24.11.2015
Verified tarkastelu

Wir haben uns dieses Gerät ins Auto bauen lassen. Neben dem Gerät selbst ist natürlich eine Anleitung dabei, die dank Bildern sehr einfach zu verstehen ist. Für alle die selbst einbauen ist es so einfach zu verstehen und klar was man zu tun hat. Die Kabel hat man meist schon vom Vorgänger im Auto liegen oder man kauft sie zu. Bei uns hat der Profi sie geliefert und alles zusammen eingebaut. Die Endstufe ist schwarz, was in fast alle Autos sehr gut passt. Sie fühlt sich stabil und gut an und ist eher schlicht vom Design her. An den beiden Außenseiten sind alle Anschlüsse die man benötigt. z.B. - Line Input Stereo Eingang - Input Mode Schalter - Eingangsvolumen - Regeler Unser Profi hat die Endstufe hinten im Kofferraum in einem Raum zwischen Boden und Reserverad eingebaut. So stört es net und ist geschützt. Optimale Lösung finde ich. Nachdem alles eingebaut und verbunden war hat unser Profi auch die Einstellungen gemacht und wir haben das Auto so wieder bekommen, dass wir nur noch anmachen mussten und Musik optimal hören können. Ich kann also net sagen wie es ist mit dem Einstellen ist, aber auch hier hat unser Profi nichts negatives zu sagen gehabt. *Dieses Produkt wurde mir kostenfrei zur Verfügung gestellt. Meine Meinung ist ehrlich und beruht auf meine Erfahrungen.*

Meillä oli tämä laite sisäänrakennettu autoomme. Itse laitteen lisäksi mukana on tietysti ohjeet, jotka on kuvien ansiosta erittäin helppo ymmärtää. Jokaisen, joka asentaa sen itse, on niin helppo ymmärtää ja selkeä, mitä sinun on tehtävä. Yleensä sinulla on jo edeltäjäsi kaapelit autossasi tai ostat ne. Ammattilainen toimitti sen meille ja asensi kaiken yhdessä. Tehovahvistin on musta, joka sopii lähes kaikkiin autoihin. Se tuntuu vakaalta ja hyvältä ja on suunnittelultaan melko yksinkertainen. Kaikki tarvitsemasi liitännät ovat molemmilla ulkosivuilla. esim. - Line Input Stereo Input - Input Mode Switch - Input Volume - Controller Ammattilainen asensi tehovahvistimen tavaratilan takaosaan lattian ja varapyörän väliin. Joten se ei häiritse sinua ja on suojattu. Mielestäni se on optimaalinen ratkaisu. Kun kaikki oli asennettu ja kytketty, ammattilaisemme teki myös asetukset ja saimme auton takaisin niin, että meidän piti vain käynnistää se ja kuunnella musiikkia optimaalisesti. Joten en osaa sanoa, millainen säätö on, mutta ei ammattilaisellammekaan ollut tässä mitään negatiivista sanottavaa. *Tämä tuote toimitettiin minulle ilmaiseksi. Mielipiteeni on rehellinen ja perustuu kokemuksiini.*

alkaen Amazon-Benutzer arvosteltu 10.10.2015
Verified tarkastelu

Beeindruckender Sound, satte unverzerrte Bässe und saubere Präzise Höhen, mit durchgängig harmonischen Frequenzspektrum. Die Mitspieler: - Audi Cabrio BJ 1995 - JVC KD SH 9104 Autoradio, auch schon in die Jahre gekommen, Baujahr 2004 - vorne Zwei-Wege Breitband Lautsprecher, 10cm im Armaturenbrett in den Originallöchern verbaut, kombiniert mit - 13cm Basslautsprecher in der Tür. Das Zwei-Wege System würde umgebaut mittels externer Frequenzweiche auf 3 Kanal Betrieb. - hinten arbeitet ein MB-Quart 20cm drei Wegesystem aus den 90ern, wobei Mittel- und Hochtöner in der Seitenverkleidung, und der Bass vom Kofferraum aus arbeiten. Bisher wurden die Lautsprecher vom internen Verstärker (4*50W) des Autoradios angetrieben. Da dieser aber doch schnell an der Lastgrenze ist, sollte eine ordentliche Endstufe die Arbeit übernehmen. Diese Endstufe ist attraktiv durch das gute Preis/Leistungsverhältnis und den vielen Einstellmöglichkeiten für den 4-Kanal Betrieb. Als ich die Endstufe ausgepackt habe, hat mich die robuste und schwere Ausführung sehr erfreut. Man hat ordentlich was in der Hand, die beiden schmalen Seiten sind mit Anschlüssen und Reglern ausgestattet. Auf der einen Seite sind die Lautsprecheranschlüsse und die Stromversorgung untergebracht. Die Schraubklemmen sind guter Qualität, ich habe 10 mm² Stromversorgungskabel angeschlossen, und 4 mm² bzw. 1,5 mm² Lautsprecherkabel verwendet. Überhaupt kein Problem diese unter die Klemmen zu bekommen. Auf der anderen Seite werde die Cinch-Kabel (die Vorverstärker-Ausgangssignale des Autoradios) angeschlossen. Es ist genug Platz, um auch hochwertige Stecker unterzubringen. Nach dem Einschalten beginnt das Einpegeln. Ich habe die Regler runter gefahren und alles weiter im Standard gelassen. Lautstärke auf normalen Wert eingestellt und nun die vorderen Lautsprecher auf normale Lautstärke einstellen. Danach die hinteren dazu aussteuern, bis ein ausgewogenes Klangbild entsteht. Nun mal aufdrehen und die Möglichkeiten der schwächeren Frontlautsprecher über den Hochpass-Filter optimieren. Wenn es lauter wird, sollen die vorderen Lautsprecher nicht durch knatternde Bässe auffallen. Das Klangergebnis ist nun völlig unterschiedlich zu dem vorherigen, bei dem die internen Verstärker des Autoradios verwendet wurden. Viel Arbeit, aber absolut lohnenswert. Die Mitgelieferte Fernbedienung steuert sinniger Weise nur die vorderen Lautsprecher, damit kann man schnell und unkompliziert noch einmal nachjustieren. Es gibt eine Vielzahl von Einstellungsmöglichkeiten die ich nun noch kurz erwähnen möchte (von links nach rechts): - Umschalter zwischen 2 und 4-Kanal Betrieb - Front Gain zur Aussteuerung der Lautstärke der vorderen Lautsprecher - Da drunter Rear Gain zur Aussteuerung der Lautstärke der hinteren Lautsprecher - Dann in Kombination der Frequenzeinsteller und der Filtertyp-Schalter auch wieder Front und Rear. Wenn der Schalter in der Mitte ist (Full)bleibt der Frequenzregler ohne Funktion. LPF bedeutet, es werden nur tiefe Frequenzen durchgelassen, die Frequenz wird mit dem Regler eingestellt. Diese Einstellung ist für Basskanäle zu verwenden Umgekehrt der HPF Filter, der die hohen Frequenzen oberhalb der eingestellten Übergangsfrequenz durch lässt. Optimal für Breitbandlautsprecher, die mit den tiefen Frequenzen nichts anfangen können, sondern dadurch Überlastet werden. - Zuletzt noch ein Bassboost für Front und Rear separat zu aktivieren mit 6dB oder 12dB Anhebung Ich finde, dass diese Endstufe Top ausgestattet ist, Leistung satt bietet und sehr gut verarbeitet ist. Ich habe die Endstufe mangels Alternativen in der Ablage unter dem Lenkrad eingebaut, und hier kommt die einzige Schwäche des Verstärkers etwas zur Geltung, und zwar der hörbare Ventilator. Aber bitte wer noch baut eine Endstufe dort ein? Aber schon während der Fahrt ist der Ventilator nicht mehr zu hören, und sobald die Musik spielt, ist das eh nicht mehr von Bedeutung. ;)

Vaikuttava ääni, täyteläinen, vääristymätön basso ja puhtaat, tarkat korkeat äänet jatkuvasti harmonisella taajuusspektrillä. Soittimet: - Audi Cabrio BJ 1995 - JVC KD SH 9104 autoradio, myös vuosien varrella, rakennettu 2004 - kaksisuuntainen laajakaistakaiutin, 10cm asennettuna kojelautaan alkuperäisiin reikiin yhdistettynä - 13cm bassokaiuttimeen ovi. Kaksisuuntainen järjestelmä muutetaan 3-kanavaiseksi ulkoisen crossoverin avulla. - Takana on MB-Quart 20cm kolmitiejärjestelmä 90-luvulta, jossa keskialue ja diskanttikaiutin sivupaneelissa ja basso toimii tavaratilasta. Aiemmin kaiuttimet saivat virtaa autoradion sisäisestä vahvistimesta (4*50W). Koska tämä saavuttaa nopeasti kuormitusrajansa, oikean tehovahvistimen pitäisi hoitaa työ. Tämä tehovahvistin on houkutteleva hyvän hinta/suorituskykysuhteen ja monien 4-kanavaisen toiminnan asetusvaihtoehtojen ansiosta. Kun purin tehovahvistimen pakkauksesta, olin erittäin tyytyväinen vahvaan ja raskaaseen muotoiluun. Sinulla on paljon kädessäsi, kaksi kapeaa sivua on varustettu liitännöillä ja säätimillä. Kaiutinliitännät ja virtalähde sijaitsevat toisella puolella. Ruuviliittimet ovat hyvälaatuisia, liitin 10 mm² virtajohdon ja käytin 4 mm² tai 1,5 mm² kaiutinkaapelia. Ei mitään ongelmaa saada nämä kiinnikkeiden alle. Toiselle puolelle on kytketty RCA-kaapelit (autoradion esivahvistimen lähtösignaalit). Tilaa on riittävästi korkealaatuisille pistokkeille. Päällekytkennän jälkeen tasoitus alkaa. Käänsin säätimet alas ja jätin kaiken normaaliksi. Äänenvoimakkuus asetettu normaaliarvoon ja aseta nyt etukaiuttimet normaalille äänenvoimakkuudelle. Säädä sitten takaosia, kunnes syntyy tasapainoinen ääni. Käännä se nyt ylös ja optimoi heikompien etukaiuttimien mahdollisuudet käyttämällä ylipäästösuodatinta. Kun se kovenee, et halua etukaiuttimien herättävän huomiota kolisevalla bassollaan. Äänitulos on nyt täysin erilainen kuin edellisessä, jossa käytettiin autoradion sisäisiä vahvistimia. Paljon työtä, mutta ehdottomasti sen arvoista. Mukana tuleva kaukosäädin ohjaa vain etukaiuttimia, joten voit säätää ne nopeasti ja helposti uudelleen. On olemassa useita asetusvaihtoehtoja, jotka haluan nyt mainita lyhyesti (vasemmalta oikealle): - Vaihto 2- ja 4-kanavaisen toiminnan välillä - Front Gain säätelee etukaiuttimien äänenvoimakkuutta - Alla Rear Gain ohjaa takakaiuttimien äänenvoimakkuus Kaiuttimet - Sitten taas edessä ja takana taajuussäätimien ja suodatintyypin kytkimen yhdistelmänä. Jos kytkin on keskellä (Full), taajuudensäätö jää ilman toimintoa. LPF tarkoittaa, että vain matalat taajuudet ovat sallittuja, taajuutta säädetään säätimellä. Tätä asetusta käytetään bassokanaville HPF-suodatin, joka päästää yli asetetun jakotaajuuden korkeat taajuudet. Ihanteellinen laajakaistakaiuttimille, jotka eivät kestä matalia taajuuksia ja ovat siksi ylikuormitettuja. - Lopuksi, bassotehostus voidaan aktivoida erikseen eteen ja taakse 6dB tai 12dB korotuksella, että tämä tehovahvistin on mielestäni huippuvarusteltu, tarjoaa runsaasti tehoa ja on erittäin hyvin tehty. Vaihtoehtojen puutteen vuoksi asensin tehovahvistimen ohjauspyörän alle olevaan hyllyyn ja tässä tulee esiin vahvistimen ainoa heikkous, nimittäin äänituuletin. Mutta kiitos, kuka muu asentaa sinne tehovahvistimen? Mutta tuuletinta ei enää kuulu ajon aikana, ja heti kun musiikki soi, sillä ei ole enää merkitystä. ;)

alkaen Amazon-Benutzer arvosteltu 03.10.2015
Verified tarkastelu

Wer einen kompakten 4-Kanal Verstärker (19 x 5 x 38 cm (BxHxT)) sucht, der wird bei der auna AMP490BK Auto Endstufe fündig. Das Gerät wurde relativ schnell versendet und kam dreifach verpackt bei mir an. Die Bedienungsanleitung ist in Deutsch und bebildert, sodaß man weiß, wo was anzuschließen ist. Dennoch sind gewisse Grundkenntnisse vorausgesetzt und diverse Kabel müssen noch gekauft und gelegt werden, sofern im Auto selbst noch keine vorhanden sind. Wer davon keine Ahnung hat, sollte einen Pauschalpreis bei einer kleinen, freien Werkstatt ausmachen und den Einbau, sowie die Verkabelung Fachpersonal überlassen. Der Endstufe ist sehr gut verarbeitet, das Gehäuse sehr stabil. Folgende Komponenten befinden sich an der Rückseite: -Line Input Stereo-Eingang zur Verbindung der Niederpegel-Ausgänge des Autoradios -Input Mode Schalter, 4-Kanal auf 2-Kanal -Gain (Eingangsvolumen) -Hochpass und Tiefpass Regler -Bass Boost Schalter (0dB/+6dB/+12dB) -Power LED, grün bedeutet eingeschaltet, rot = Limit -zwei Sicherungen, sodaß es nicht zum Defekt kommt Drei Anschlußkonfigurationen sind möglich: 1: 4-Kanal Stereo 2: 3-Kanal gebrückt 3: 2-Kanal gebrückt Abgerundet wird die Ausstattung durch eine Fernbedienung. Der Verstärker verfügt zudem über einen Lüfter, der sich automatisch zuschaltet. Bei 85 Grad schaltet sich das Gerät automatisch ab. Der Verstärker funktioniert tadellos und tut das, was er soll.

Jos etsit kompaktia 4-kanavaista vahvistinta (19 x 5 x 38 cm (LxKxS)), löydät etsimäsi auna AMP490BK -autovahvistimesta. Laite toimitettiin suhteellisen nopeasti ja saapui kolminkertaisesti pakattuna. Käyttöohjeet ovat saksaksi ja kuvitettuina, joten tiedät mihin liittää mitä. Tietyt perustiedot kuitenkin vaaditaan ja erilaisia kaapeleita on silti ostettava ja vedettävä, jos niitä ei itse autossa ole. Jos sinulla ei ole aavistustakaan tästä, sinun tulee maksaa kiinteä hinta pienessä riippumattomassa korjaamossa ja jättää asennus ja johdotus asiantuntijoille. Tehovahvistin on erittäin hyvin tehty ja kotelo on erittäin vakaa. Seuraavat komponentit sijaitsevat takana: -Linetulostereotulo autoradion matalan tason ulostulojen kytkemiseen - Tulotilan kytkin, 4-kanavainen 2-kanavaiseksi -Gain (tuloäänenvoimakkuus) -Ylipäästö- ja alipäästösäätimet - Basson tehostuskytkin (0dB /+6dB/+12dB) -Virran merkkivalo, vihreä tarkoittaa kytkettynä, punainen = raja -kaksi sulaketta, jotta vikaa ei ole Kolme liitäntäkonfiguraatiota on mahdollista: 1: 4-kanavainen stereo 2: 3-. kanavasillattu 3: 2-kanavainen sillattu Laite pyöristetään kaukosäätimellä. Vahvistimessa on myös tuuletin, joka kytkeytyy automaattisesti päälle. Laite sammuu automaattisesti 85 asteen kulmassa. Vahvistin toimii täydellisesti ja tekee mitä sen pitääkin tehdä.

Näytä lisää asiakkaiden arvosteluja
Asiakkaiden arvostelut
AMP490BK - auton päätevahvistin
  • voimakas A/B-luokan 4-kanavainen päätevahvistin, jossa 4 x 60 watin RMS-teho (4 ohmia) ja 4 x 90 watin RMS-teho (2 ohmia)
  • siltaan kytkettynä 2 x 150 watin RMS-teho (4 ohmia)
  • säädettävä taajuusvaste; jakotaajuus ja basson vahvistus kytkettävissä
100,99 €
sis. alv
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Hittituotteet
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.