Ostoskori
Ostoskorisi on tällä hetkellä tyhjä

Usein Kysytyt Kysymykset

  • Tilaus
  • Maksu & hinta
  • Rahti & toimitus
  • Palautus
  • Takuu
  • Ääni & tekniikka
  • Joulu

Miten voin tehdä tilauksen?

Tuotteet, joita toivot ostaa, voi siirtää ostoskoriin klikkaamalla kuvaketta ""lisää ostoskoriin"". Kun olet lisännyt toivomasi tuotteen/tuotteet ostoskoriin, voit klikata symbolia ""kassalle"" ja valita maksutavan.

Voinko perua tilaukseni?

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, sen voi yhä perua. Kirjaudu tilillesi, mene tilauskenttään ja paina peruuta.

Huom! Vastausaika kaikkiin sähköpostitse tehtyihin peruutuspyyntöihin on vähintään 24 tuntia. Koska lähes kaikki tilaukset lähetetään yleisesti ottaen 24 tunnin sisällä maksun saapumisesta, sinun on syytä ottaa yhteyttä puhelimitse palvelunumeroomme, jos toivot perua tilauksen tai jos sinulla on ongelmia peruutuksen teossa.

Mitä minun tulee ottaa huomioon tilausta tehdessäni?

Varmista, että toimitus- ja laskutusosoitteet ovat oikein kun teet tilauksen. Väärin kirjoitettu osoite voi pitkittää toimitusaikaa. Mikäli tilauksen toimittaa erityiskuriirimme, vaaditaan myös puhelinnumero. Lähetys tapahtuu vasta, kun maksu on kokonaisuudessaan suoritettu tai kun maksuvarmistus on saapunut kolmannelta osapuolelta (PayPal, Bill safe jne.). Jos maksutavaksi on valittu käteinen toimituksen saapuessa, summaan lisätään lisäkuluja.

Mitä tietoja minulta vaaditaan tilauksen tekemiseksi?

Tarvitsemme sähköpostiosoitteen kaikkiin tilauksiin, jotka tehdään verkkokaupassamme. Se vaaditaan siksi, että voimme lähettää sinulle tilaus-, maksu- ja toimitusvahvistukset sekä laskut.

Huom! Vaikka puhelinnumero ei ole pakollinen kaikissa tilauksissa, suosittelemme silti sen antamista. Puhelinnumeroa EI anneta kolmansien osapuolten käyttöön. Sitä käytetään ainoastaan yhteydenpitoon tilaustasi koskien.

Onko tilaukseni lähetetty?

Kun tilaus on lähetetty, saat sähköpostivahvistuksen, jossa on linkki lähetyksen seurantaan. Tämä mahdollistaa lähetyksesi sijainnin seuraamisen päivittäin koko toimitusprosessin ajan. Voit myös seurata ja tarkastaa toimituksesi asiakastililtäsi.

Miten voin avata tilin?

Verkkosivumme oikeassa yläreunassa on näppäin "Tilini". Klikkaa vain siitä. Näppäimestä tulee esiin pudotusvalikko. Klikkaa sitten kohtaa "Rekisteröidy nyt" ja seuraa tarvittavia portaita tilin luomiseksi.

Mistä voin kirjautua?

Verkkosivumme oikeassa yläreunassa on näppäin "Tilini". Klikkaa vain siitä. Näppäimestä tulee esiin pudotusvalikko. Klikkaa sitten "Oletko jo asiakas? Kirjaudu nyt.". Anna käyttäjätietosi ja siirry tilillesi.

Tilin hallinta

Tämä tilisi osio sisältää työkaluja tilausten hallintaan, tarkasteluun ja seurantaan. Se tarjoaa sinulle erityisiä toimitustietoja ja vaihtoehtoja toimitukseen liittyvien toiveiden jättämiseen.

  • Tietoni: Hallitse osoitetta, Vaihda salasana, Anna uusi sähköpostiosoite
  • Tilaukseni: Katso ja hallitse ajankohtaisia ja valmiita tilauksia
  • Ota yhteyttä: Lähetä tuote takaisin, Toimituksen tila, Apua, Sähköposti, Puhelin, Yrityskontakti
  • Kirjaudu ulos

PayPal

Maksa nopeasti, turvallisesti ja helposti PayPalilla. Kirjaudu sisään PayPal-tilillesi tai kirjaudu sisään vierailijana. Jos haluat lisätietoja PayPalista, katso

Luottokortti

Anna debit-/credit-maksuja varten kortin 16-lukuinen numerosarja sekä voimassaoloaika ja 3-numeroinen CVC-koodi. Maksun suorittaa tililtäsi kolmannen osapuolen järjestelmä Skrill, joka lähettää sinulle maksuvahvistuksen suorituksesta. Yli 300 euron tilauksissa vaaditaan kopio tai kuvakaappaus kortin omistajan voimassa olevasta henkilöllisyystodistuksesta.

Pankkisiirto

Saat sähköpostiisi vahvistuksen tilauksestasi. Pankkiyhteystietomme ja käyttötarkoitus sisältyvät vahvistukseen.

Pankkiyhteystiedot Chal-Tec GmbH

Tilin omistaja:
Chal-Tec GmbH
Pankin nimi:
Hypo Vereinsbank
Tilinumero:
355986675
Pankin tunnus:
10020890

IBAN:
DE91100208900355986675
BIC:
HYVEDEMM488

Käteismaksu toimituksen saapuessa

Jos suoritat käteismaksun toimituksen saapuessa, maksat ostosumman käteisellä suoraan postissa. Huomaathan tästä maksutavasta koituvat lisäkulut. Kokonaissumma saa olla enintään 500 euroa.

Onko luottokorttimaksu turvallinen?

Luottokorttisi tiedot siirretään SSL-protokollalla. Näin korkea turvallisuustaso suojaa luottokortteja väärinkäytöksiltä.

Mitä kokonaishintaan sisältyy?

Alv, toimituskulut ja tuotteen hinta.

Näiden tuotteiden ja palveluiden alv riippuu asiakkaan asuinmaasta. Alv lasketaan paikallisten alv-lakien mukaisesti.

Alv

Kaikkiin hintoihin sisältyy alv 24%.

Miten voin lunastaa alennuskoodin?

Verkkokauppamme alennuskoodin lunastus on mahdollista suoraan ostoskorissa sekä kassan vaiheita seuraamalla. Kun olet antanut alennuskoodin, vahvista se klikkaamalla näppäintä "Lunasta".

  • Huomaathan, että koodeja voi käyttää ainoastaan tuotteisiin, joten ne eivät vähennä toimituskulujen summaa.
  • Koodeissa voi olla minimitilaussumma, jotta niitä voi käyttää, tai koodit voivat olla voimassa vain tietyille tuotteille tai niillä voi olla aikarajoituksia.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Lähetys toimitetaan yleensä seuraavana työpäivänä maksuvahvistuksen saapumisesta. Huomaathan, että pankkisiirron saapuminen perille voi kestää jopa viisi työpäivää.

Mihin maihin toimitatte tuotteita?

Toimitamme moniin EU-maihin. Toimitustietojamme klikkaamalla voit nähdä listan kaikista maista, joihin toimitamme, sekä tiedot toimituskuluista kyseisiin maihin.

Miten pitkään tilaukseni saapuminen kestää?

Toimitusaika riippuu yleensä rahtiyrityksestä.

UPS: 3-5 työpäivää. Aiempi kokemus on yleisesti ottaen osoittanut, että toimituksilla on tapana kestää 2-3 päivää metropolialueilla.

Huolinta: Tällä tavalla toimitettavissa tuotteissa kestää yleensä 7-10 työpäivää.
Kun tuote on lähetetty, annamme sinulle seurantanumeron, jolla voit seurata toimituksen kulkua kuljetusliikkeen mukana. Voit suorittaa seurannan myös tilisi kautta. Voit seurata lähetystä käyttämällä seurantakoodia, jonka saat sähköpostitse.

Voit tarkastaa toimituksesi kulloisenkin tilan seuraamalla tätä linkkiä:
Tilauksen tila

Mikä kuljetusyritys kuljettaa tilaukseni?

Tuotteiden koosta ja sisällöstä riippuen lähetämme tilauksesi turvallisinta ja nopeinta mahdollista reittiä pitkin.

Standarditoimitus tapahtuu UPS:llä.

Miten saan yhteyden kuljetusyritykseen?

Yhteystiedot löytyvät vahvistussähköpostista, jonka saat, kun tuotteet on lähetetty.

Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilaus on lähetetty, saat vahvistussähköpostin, jossa on linkki toimituksen seurantanumerolle. Voit seurata saapuvaa pakettiasi myös tilisi kautta.
Tilauksen tila

Tilaukseni ei ole saapunut. Mitä voin tehdä?

Neuvomme sinua tarkastamaan tilauksesi seurantalinkin. Voit myös ottaa yhteyttä meidän tai kuljetusyrityksen asiakaspalveluosastoon.

Voinko saada paketin toimitettavaksi noutopisteeseen?

Jotta paketti voidaan lähettää noutopisteeseen, pakkauksen mittojen tulee osua välille 15 x 11 x 1 cm ja 60 x 35 x 35 cm.

Tilaukseni saapui vahingoittuneena. Mitä voin tehdä?

Neuvomme sinua aina tarkastamaan pakkauksen ulkoisten vahinkojen varalta toimitusta vastaanottaessasi. Jos avatessasi huomaat tuotteen vahingoittuneen, ota meihin yhteyttä saman tien ja jos mahdollista, säilytä valokuvia vahingosta sekä omia että meidän arkistojamme varten.

Sain vain osan tilauksestani. Mitä teen?

Neuvomme sinua ensin tarkastamaan seurantanumeron, koska se päivittyy aina tilanteen mukaisesti. Joskus kuljetusliike kuljettaa tuotteet eri paketeissa logistisista syistä. Mikäli näin ei ole, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten paljon toimituskulut maksavat?

Kaikki toimituskulut on aina kerrottu tuotteen ostosivulla, ja löydät ne valitsemalla toimitusmaan, poislukien Iso-Britannia. Huom! Toimituskulut näkyvät jo ennen tilausta.

Onko tuotetta mahdollista saada pikatoimituksella?

Pikatoimitus on mahdollinen joillekin tuotteille. Tämä kerrotaan tuotteen tietosivulla. Huom! Pikatoimitusta ei voida toimittaa lauantaisin tai sunnuntaihin.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Rekisteröi palautuksesi itsepalautustyökalullamme vain kolmessa helpossa vaiheessa! Käytä palautustyökaluamme saadaksesi palautukseen tarvittavat palautusetiketit: tätä varten tarvitset lasku- ja asiakasnumerosi.

Löydät tarvitsemasi tiedot kyseisen tilauksen tilaustiedoista.

Kuka maksaa lähetyskulut?

Katamme palautuksen kulut täydellisesti tarjoamalla sinulle valmiiksi maksetut palautusetiketit. Kun rekisteröit palautuksesi,lähetämme sinulle kaiken tarvittavan tiedon ja valmiiksi maksetun palautusetiketin sähköpostiisi.

Miten kauan palautettavien rahojen saapuminen kestää?

Palautusaika vaihtelee maksutavasta riippuen, ja se suoritetaan 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta.

Erityiskuriiri - Suuret tuotteet

Jos tuote toimitetaan rahtina, sen toimittaa erityiskuriirimme. Kuljetusliike soittaa sinulle etukäteen ja sopii toimitusajankohdan. Muistathan antaa voimassa olevan puhelinnumeron.

Haluan palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin. Miten etenen?

Voit palauttaa tuotteen itsepalautustyökalumme avulla kirjautumalla seuraavalle sivulle:
https://returns.chal-tec.com

Tarjoamme sinulle 30 päivän peruutusajan, jonka aikana voit palauttaa tuotteen mistä tahansa syystä.

Tuotteeni on viallinen. Miten etenen?

Rekisteröi palautuksesi itsepalautustyökalullamme vain kolmessa helpossa portaassa!
https://returns.chal-tec.com

Kaikki tarvittava tieto lähetetään sähköpostitse.
Henkilökuntamme vastaa kuitenkin mielellään, mikäli sinulla on jotain kysyttävää.

Minkälaisen valmistajan takuun tarjoatte?

Valmistajan takuu on aina valmistajan vapaaehtoinen lisäpalvelu. Myyjänä meillä ei ole valmistajan takuuta myymillemme tuotteille. Takuuvaatimusten turvaamiseksi pyyntö tulisi aina lähettää suoraan valmistajalle.

Löydät kaikki tarvittavat tiedot yleensä tuotteen mukana tulevissa asiakirjoissa olevasta takuukortista.

Kuka valvoo takuuprosessia?

Takuuprosessin valvovat ja myöntävät valmistajat itse.

Mikä on myyjän takuu ja mitä oikeuksia minulla on?

Myyjän takuu on myyjän lakisääteinen velvollisuus korjata kahden vuoden ajan toimituksesta kaikki viat laitteessa tai vaihtaa laite. Tässä yhteydessä §476 BGB:n mukaisesta näytön taakasta on huomattava, että ostajalla on velvollisuus osoittaa kuuden kuukauden sisällä, että vika oli laitteessa jo ostohetkellä. Kaikki Electronic Starin tuotteet ovat myytäessä uusia ja niitä kattaa kahden vuoden takuu ostohetkestä lähtien. Siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että tuotteesi toimitetaan vahingoittuneena tai viallisena, ota meihin yhteyttä 48 tunnin kuluessa ja kerro ongelman luonne täsmällisesti.

Voinko liittää kannettavan tietokoneen PA-järjestelmään?

Kyllä, paras yhteys PA-järjestelmän ja kannettavan tietokoneesi välillä on mikseri-/audiojakajakaapeli. Mikseri antaa sinulle lisää kontrollia musiikista.

Mitä eroa on aktiivi- ja passiivikaiuttimella?

Aktiivikaiuttimessa on vahvistin integroituna järjestelmään, kun taas passiivikaiutin vaatii ulkoisen vahvistimen saadakseen virtaa.

Voinko liittää enemmän kuin kaksi PA-kaiutinta PA-vahvistimeen?

Vaikka tämä on mahdollista, ole hyvä ja käytä samoja kaiuttimia ja kiinnitä huomiota kaiutinten impedanssiin ja tehoon ja liitä kaiutin vain yhteen kanavaan per vahvistin.

Voinko liittää useita kaiuttimia ja subwooferin samaan PA-vahvistimeen?

Emme suosittele yhdistämään erilaisia kaiutintyyppejä vahvistimeen. Subwoofer toistaa vain bassotaajuuksia. Tarvitset lisäsuodattimen keski- ja diskanttitaajuuksien poistamiseen. Kehotamme sinua käyttämään lisävahvistimia aktiivisen jakosuotimen kanssa.

Miksi tarvitsen mikserin?

Livemusiikin parissa työskenneltäessä mikseri on äärimmäisen olennainen! Parhaan mahdollisen soundin saavuttamiseksi kahdella tai useammalla instrumentilla mikseri auttaa varmistamaan, että kunkin instrumentin taajuudet eivät mene päällekkäin tai törmää toisiinsa, minkä lisäksi se auttaa minimoimaan vääristymiä.

Miten paljon virtaa kaiuttimeni ja vahvistimeni tarvitsevat tapahtumapaikassani?

  • 30-100 henkeä 480 W RMS
  • 100-250 henkeä 600 W RMS
  • 250-350 henkeä 1000 W RMS
  • 350-500 henkeä 1500 W RMS
  • 500-1000 henkeä 2000 W RMS

Luonnollisesti myös muita tekijöitä tulee ottaa huomioon. Esimerkiksi tilan koko ja tapahtuman tyyli täytyy huomioida, samoin se, tapahtuuko tilaisuus sisällä vai ulkona ja mitä musiikkigenreä soitetaan.

Voinko liittää iPodin stereolaitteistoni USB-porttiin?

Applen laitteet on tarkoitettu synkronointiin USB-kaapelin kautta, eivät musiikin lähettämiseen. Voit liittää laitteesi hifi-järjestelmään 3,5 mm-RCA-kaapelilla.

Toimiiko telakka iPhonen tai iPod Touchin kanssa?

On olemassa erityyppisiä plugeja kaiutinjärjestelmille. Esimerkiksi RCA- tai kaiutinkaapelit (kutsutaan joskus banaaniliittimiksi) pienemmille järjestelmille. Ammattimaisessa järjestelmässä on käytetty todennäköisemmin XLR- tai speakon-plugia. Tällaisia liittimiä saa uros- ja naarasversioina.

Minkä tyyppisiä kaiutinliittimiä on olemassa?

Levysoittimen signaali on liian heikko käytettäväksi yksinään, mikä tarkoittaa että tarvitaan esivahvistin signaalin voimistamiseksi. Jos laitteessa ei ole tarjolla esivahvistinta tai phono-sisääntuloa, voidaan käyttää AUX-sisääntuloa.

Voinko liittää levysoittimeni vahvistimeen?

Levysoittimen signaali on yleensä niin heikko, että sitä täytyy ensin voimistaa. Tässä tapauksessa tarvitset esivahvistimen. Jos laitteessa ei ole esivahvistinta, liitä se ulkoiseen vahvistimeen phono-sisääntulon kautta.

Onko USB-tikun/SD-kortin muistin koolle rajoituksia, jotta voin käyttää sitä stereo- tai hifi-järjestelmässäni?

Yleisesti ottaen max. 16 gigatavun muisti ei ole ongelma. Suurempien muistikokojen kohdalla toistonopeus saattaa kärsiä. Tässä tapauksessa ääni alkaa pätkiä ja tiedon lataaminen kestää pidempään.

Mitä varusteita tarvitsen saavuttaakseni surround-äänen?

Tarvitset signaalin lähteen (DVD-soitin, äänikortti) 5.1-audioulostulolla tai vastaavalla terminaalilla jokaiselle kaiuttimelle ja subwooferille. Vaihtoehtoisesti voit luoda surround-äänen yhdistämällä 5.1-järjestelmän vahvistimeen, jossa on monikanavayhteydet.

Miten liitän 5.1-äänijärjestelmän televisioon?

Sinun tulee liittää 5.1-järjestelmäsi AV-surround-vastaanottimeen, jossa on useita HDMI-sisääntuloja ja -ulostuloja.

Voinko liittää kannettavan tietokoneeni 5.1-surround-äänijärjestelmään?

Jos 5.1-surround-ääniulostuloja ei ole tarjolla, tarvitset ulkoisen äänikortin, jossa on kyseiset ulostulot.

Miten saan 5.1-surround-ääntä PS4- tai Xbox One -konsolistani?

Yhdistä 5.1-järjestelmäsi AV-surround-vastaanottimeen, jossa on useita HDMI-sisääntuloja ja konsoli käyttää HDMI-liitäntöjä, siten että AV-vastaanottimen sisääntulo on liitetty televisioon tai videotykkiin HDMI:n kautta.

Minkä tyyppisiä projektoreja on olemassa?

Projektoreja on monia erilaisia. Ne eroavat toisistaan resoluution, äänen, leveyden ja kontrastin osalta sekä siinä, mihin asentoon projektori tulee kohdistaa. Sen johdosta osaa projektoreista käytetään pääosin yritysmaailmassa ja osa sopii paremmin kotiteatterikäyttöön.

Mikä projektori on minulle oikea?

Se riippuu täysin projektorille suunnitellusta käytöstä. Jos aiot käyttää sitä pelitarkoituksiin, siinä tulee olla 480 Hz:n kellotaajuus. Jos laitetta käytetään enemmän yrityskäytössä, tarvitset projektorin, jossa on laajakulmavalmiudet.

  • DLP-projektori: tarjoaa nopeita liikkeitä lyhyemmän reaktioajan ansiosta.
  • LCD-projektori: tarjoaa parempaa luettavuutta suuremman pikselimäärän ansiosta.
  • LED-projektori: käytettävissä vain pimennetyissä tiloissa ja maksimissaan 1,50 metrin suuruisella valkokankaalla.

Onko joulusesonkina pidennetty harkinta-aika?

Kyllä, kaikille 1. joulukuuta alkaen tehdyille tilauksille on pidennetty harkinta-aika 31. tammikuuta asti.

Haluaisin tilaukseni lahjapakettiin paketoituna. Onko se mahdollista?

Emme valitettavasti tarjoa sitä mahdollisuutta. Suosittelemme toimitusta vaihtoehtoiseen osoitteeseen tässä tapauksessa.

Rekisteröidy
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Rekisteröidy
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.