Toiminnallinen harjoittelu

Valitse
Järjestä
  • Sivu 1 / 8
144 Osumia "Toiminnallinen harjoittelu"
Suodatin ja lajitella
  • Sivu 1 / 8

Toiminnallinen harjoittelu


Toiminnallinen harjoittelu: monipuolinen valikoima harjoittelulaitteita kattavaan kokovartaloharjoitteluun

Termi toiminnallinen harjoittelu on fitnesspiireissä jokaisen huulilla. Se johtuu eritoten siitä, että toiminnallinen harjoittelu koetaan erittäin tehokkaana. Tällä erityisellä harjoittelumuodolla voidaan treenata eri lihasryhmiä. Mitä etuja toiminnallinen harjoittelu tarjoaa, ja millä harjoitteluvälineillä voi saavuttaa tuloksia? Capital Sports kurkkaa kulissien taakse ja kokoaa tähän yhteenvetoon kaiken oleellisen. Kiinnostuneet urheilijat voivat tilata harjoittelulaitteet verkkokaupasta – suuresta valikoimasta, kellon ympäri ja mukavasti suoraan kotiin toimitettuna.

Toiminnallisen harjoittelun edut

Toiminnallinen harjoittelu johtaa jo lyhyessä ajassa tuloksiin. Se motivoi ja saa hyvälle tuulelle! Lisäksi se on nivelystävällistä, vaikka erityisissä liikesarjoissa käytetäänkin 100 % kaikista lihaksista. Lajista innostuneet urheilijat tietävät, miten intensiivistä ja tehokasta tällainen treeni voi olla. Monipuoliset harjoitukset on helppo integroida arkeen ja päivittäiseen harjoitteluun. Lisäksi haluttaessa myös kotona suoritettavissa oleva harjoittelu voi parantaa motoriikkaa.

Vastusnauhat: tehokasta suorituskyvyn parantamista

Vastusnauhat voidaan integroida toiminnalliseen harjoitteluun, jotta treeniin saadaan otettua mukaan suurempi määrä lihaksia. Tavoitteena on säilyttää kehon vakaus nauhan vastusta vastaan.

Köydet: intensiivistä keskivartalo- ja käsilihasten voimistamista

Köysien heiluttaminen harjoittaa kaikkia lihasryhmiä, jotka liittyvät keskivartaloon ja selkään, hartioihin, olka- ja käsivarsiin. Samalla köydet treenaavat reisiä ja istumalihaksia.

Tasapainolauta: syvävoimistaa ja parantaa koordinaatiota

Tasapainolaudalla voi harjoittaa tasapainoa ja parantaa kehon koordinaatiokykyä. Sen avulla harjoitetaan keskivartalolihaksia sekä jalkojen eri lihasryhmiä.

Hyppyboksi: hyppyvoiman harjoittelua

Hyppyvoima ja nopeus seisoma-asennosta ovat hyppyboksilla harjoittelun keskeinen tarkoitus. Keskivartalo- ja jalkalihasten voimistamisen lisäksi tämän kaltainen treeni vahvistaa myös sydän- ja verisuonijärjestelmää sekä kestävyyttä.

Nojapuut: voimistelutangot monipuoliseen käyttöön

Olipa kyseessä korkea tai matala malli: nojapuut tarjoavat mahdollisuuden tehokkaaseen kokovartaloharjoitteluun. Niillä voi harjoitella kieppejä, päällä seisontaa tai L-istuntaa käsilihasten voimistamiseksi.

Voimistelurenkaat: vahvistaa ylävartaloa ja optimoi liikekoordinaatiota

Voima, vakaus ja kehonpainon tasaus: se on taikaresepti, joka on avain voimistelurenkailla harjoitteluun. Voimistelurenkaat voimistavat etenkin syvempiä lihaksia.

Vastuskelkat: ääriharjoittelua veto- ja työntövoiman parantamiseen

Jos pitää keskimääräistä intensiivisemmästä harjoittelusta, vastuskelkka on hyvä valinta. Vetämisen ja työntämisen avulla voi treenata koko kroppaa. Samalla aineenvaihdunta kiihtyy ja rasvanpoltto tehostuu.

Jousitusharjoittelu: tehokasta treeniä selkäkipuja vastaan

Selkälihaksia vahvistava ja ryhtiä parantava jousitusharjoittelu on tehokas harjoittelumuoto selkäkipuja vastaan. Se treenaa merkittävästi lihasketjuja.

Kuntopallo: kehon jännityksen harjoittelua

Voimistuminen ja kestävyys ovat olennaiset tavoitteet, jotka voidaan saavuttaa kuntopalolla. Kehon jännitys voidaan nostaa siten seuraavalle tasolle.

Tarjoamme korkealaatuiset, harjoittelutavoitteisiin sopivat laitteet toiminnalliseen harjoitteluun yhdestä paikasta.

Lue lisää:

Kehonpainoharjoittelu, Kuntopallot, Tasapainolaudat, Vastusnauhat, Plyoboksit, Koeysiharjoittelu, Fitness-trampoliinit, Hyppynarut, Kuntoilu-terveys

Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.