Tärinäharjoittelu

Valitse
Järjestä
1 Osumia "Tärinäharjoittelu"
Suodatin ja lajitella
Tärinäharjoittelu

Tärinälevy: tehokasta koko vartalon treeniä kotona

Laita kehosi liikkeelle! Tärinälevyt keräävät fitness-fanien keskuudessa yhä enemmän suosiota. Pehmeästi keinuvat treenilaitteet ovat yksinkertaisia käsitellä, ja niitä voi käyttää erilaisiin tarkoituksiin: painonpudotukseen, lihasmassan kasvattamiseen, hyvinvointiin, hierontaan ja tasapainoaistin parantamiseen. Yhdessä suunnitelmallisen ruokavalion ja lisätreenin kanssa tärinälevy auttaa sinua kohti unelmavartaloasi - ja parasta kuntoa!

Tällaisia tärinälevyjä meillä on

Tärinälevyn hyvä puoli: sinun ei enää tarvitse lähteä kuntosalille, vaan voit suorittaa treenisi mukavasti kotona neljän seinän sisällä. Milloin haluat, missä haluat. Mallin valinta riippuu treenitavoitteistasi. Jotkut versiot - kuten Klarfit Vibe VX -levy - toteuttavat ainoastaan vaihtelevia liikkeitä vasemmalta oikealle ja takaisin. Toiset mallit - kuten Klarfit 4DX Pro -levy - keinuvat kaikkiin suuntiin: pysysuoraan, vaakasuoraan ja vaihdellen. Keskeinen erottava tekijä on moottorin voimakkuus. Se ulottuu Klarstein-tärinälevyissämme 200 watista 500 wattiin. Mitä voimakkaampi moottori, sitä intensiivisempää liikettä. Nämä treenilaitteet eroavat toisistaan myös muodon osalta - on suoria ja hieman kaarevia seisomatasoja. Viimeisimpänä, vaan ei vähäisimpänä kriteerinä on maksimikuormitus, mikä tulee myös ottaa huomioon. Mitä painavampi olet, sitä enemmän levyn tulisi kestää kuormitusta.

Mihin tarvitsen tärinäharjoittelua?

Hyödynnä tärinäharjoittelua tehokkaana ja vaihtelevana kotitreeninä. Levyn tärinän avulla jokainen lihas supistuu ja stimuloituu intensiivisesti. Siten tällä urheiluvälineellä toteutetut harjoitukset ovat merkittävästi tehokkaampia verrattuna harjoituksiin ilman levyä. Tärisevä levy vakuuttaa ennen kaikkea monipuolisuudellaan: voit nimittäin pudottaa painoa tai suorittaa jopa kevyttä lihasmassan kasvatusta tärinälevyn avulla. Positiivisiin vaikutuksiin kuuluvat lisäksi:

  • hyvää tekevä hieronta
  • selluliitin väheneminen
  • luutiheyden kasvaminen
  • parempi ryhti arjessa
  • rasvanpoltto

Näitä etuja tärinälevy tarjoaa sinulle

Tärinälevyllä treenaamisella saavutat lyhyessä ajassa näkyviä tuloksia. Lihasten supistuminen laudan keinuessa takaa nopeita tuloksia. Treenin korkea intensiteetti huolehtii siitä, että saavutat tavoitteesi tehokkaasti. Harjoitukset voi suorittaa istuen, seisten, maaten tai kyykyssä. Hyödynnä mukana toimitettavia ohjeita harjoitusten oikeaoppiseen suorittamiseen. Voit suorittaa levyllä sekä venyttelyharjoituksia että tasapainoharjoituksia tai voimaharjoituksia. Toimitukseen sisältyy vähintään yksi jumppakuminauha. Myös kaukosäädin toimitetaan mukana. Aloittelijoille riittää laite, joka tekee vain pystysuoria liikkeitä. Edistyneille suosittelemme laitetta, joka tärisee kaikkiin suuntiin.

Tärinälevy FAQs

Miten pitkään tärinälevyllä harjoittelu kestää?

Jo yhden minuutin kuluttua syntyy hyvää tekevä tunne. 10 minuutin kuluttua kehosi on päässyt huippulämpötilaan. Harjoittelua ei ole syytä jatkaa yli 20 minuuttia sen korkean intensiteetin vuoksi.

Onko levyllä harjoittelu vaarallista?

Kiinnitä huomiota siihen, että keinunta ei tunnu päässä asti, sillä se voi johtaa pyörryttävään tunteeseen. Muuten oikeaoppisesti toteutettu harjoittelu ei ole yleisesti ottaen vaarallista.

Montako kaloria kulutan 10 minuuttia kestävässä harjoittelussa tärinälevyllä?

Keskimääräinen ihminen kuluttaa 10 minuuttia kestävässä tärinäharjoittelussa noin 90 kaloria.
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.
Kirjaudu sisään
Anna tähän sähköpostiosoitteesi.
Anna vähintään 6 merkkiä.