SwiftFrost 12L Kompressori Matkajääkaappi Sininen

SwiftFrost 12L Kompressori Matkajääkaappi Sininen

289,99 € sis. alv
tuotenumero: 10046244
-32%
Koodi: SALE32P
Kupongilla: 197,19 €
Käyttöehdot
Koodia voi käyttää kyseiseen tuotteeseen. Pidätämme oikeuden muuttaa tai peruuttaa tarjouksen ilman ennakkoilmoitusta. Voimassaoloaika: torstaina, 25.06.2026, 23:59:59 .
SwiftFrost 12L Kompressori Matkajääkaappi Sininen
289,99 € sis. alv

Lisäpalvelut tuotteellesi

Valitse lisäpalvelut tuotteen suojaamiseksi ja elinkaaren pidentämiseksi.
Lisätty onnistuneesti
16,99 €
Mitä kattaa?
Saatavilla myös muissa kunnossa
  • Huomautus: Tuote on toimiva + siinä on käytön jälkiä

    Yksityiskohdat: Tuotteessa voi olla kosmeettisia vaurioita (esim. pieniä naarmuja) ylä-, etu- tai sivupuolella. Alkuperäinen pakkaus voi olla vaurioitunut tai uudelleenpakattu. Lisäksi saattaa puuttua osia, kuten käyttöohje, verkkokaapeli, kaukosäädin, suodatin. Tuotteella on vuoden takuu
    235,99 € sis. alv SALE32P -32% Kupongilla: 160,47 €
  • Huomautus: Tuote on täysin toimiva + siinä voi olla vähäisiä käytön jälkiä

    Yksityiskohdat: Tuotteessa voi olla kosmeettisia vaurioita ei-näkyvillä puolilla (takana tai pohjassa). Alkuperäinen pakkaus voi olla hieman vaurioitunut tai uudelleenpakattu. Tuotteella on vuoden takuu
    249,99 € sis. alv SALE32P -32% Kupongilla: 169,99 €
  • Heti toimitettavissa Varastossa ja valmiina sinulle! Tilaa nyt ja nauti ostoksestasi ilman viivästyksiä. Varastossa ja valmiina sinulle! Tilaa nyt ja nauti ostoksestasi ilman viivästyksiä.
  • Toimitusaika: 3 - 5 päivää Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt! Saat sen nopeammin kuin luulet. Älä missaa tätä tilaisuutta, tilaa nyt!
  • 14 Päivän peruutusoikeus

Huippuominaisuudet

  • Jäähdytys ja lämmönpito samassa laukussa: 12 litran tila toimii tarpeen mukaan kylmälaukkuna (jopa –20 °C) tai lämpölaukkuna (jopa +20 °C) – kylmät juomat ja lämmin ruoka samalla reissulla ilman kompromisseja.

  • Hiljaa yöllä teltassa tai matkailuautossa: Käyntiääni on enintään 45 dB, joten SwiftFrost 12L ei häiritse nukkumista – ei teltassa eikä matkailuautossa.

  • Virransaanti kaikkialla: Auton 12V-liitäntä, kodin 230V-pistorasia tai Powerbank – SwiftFrost 12L käynnistyy kaikilla kolmella, eikä ulkoista virtalähdettä aina tarvita.

  • Sisältö näkyy pimeässäkin: Automaattinen LED-sisävalo syttyy kannen avautuessa – näet heti mitä sisällä on ilman turhaa haparointia.

  • Lukittu ja tukevasti kiinni matkalla: Vetonarulla lukittuva ovi ja ympäröivä tiiviste pitävät lämpötilan vakaana tievibrassakin. Säädettävät hyllyt estävät elintarvikkeita ja juomapulloja liukumasta.

Tuotteen yksityiskohdat

Klarstein SwiftFrost 12L pitää juomat kylminä ja ruoan lämpimänä – oli kyseessä sitten autoretki, festivaali tai mökkiloma ilman pistorasiaa. Kompaktiin 12 litran tilaan mahtuu helposti päivän eväät, ja kompressorijäähdytys laskee lämpötilan jopa –20 °C:een tai pitää ruoan lämpimänä +20 °C:een asti.

SwiftFrost 12L toimii sekä auton 12V-liitännällä että kotipistokkeessa (230V) – vaihdat vain johdon. Powerbank-yhteensopivuus tarkoittaa, että viilennys toimii myös silloin, kun autoa tai pistorasiaa ei ole lähellä. Kaksi jäähdytystilaa (ECO / MAX) antavat valinnanvaraa, ja sisäänrakennettu akkusuoja estää ajoneuvon akun syväpurkautumisen.

Lukittava kaksoislukkoovi tiivisteellä pitää lämpötilan vakaana myös tievibrassa. Kiinteä kantokahva helpottaa siirtymistä leirialueelta toiselle. SwiftFrost 12L sopii myös niille, jotka tarvitsevat tarkan kylmäketjun lääkkeiden kuljettamiseen matkalla – tasainen lämpötilanhallinta tekee siitä luotettavan myös tähän käyttöön.

Tilaa Klarstein SwiftFrost 12L ja nauti viileistä juomista ja lämpimistä aterioista missä tahansa oletkin.

Ominaisuudet

  • Tilavuus: 12 litraa
  • Jäähdytysjärjestelmä: kompressori
  • Alin lämpötila: –20 °C
  • Ylin lämpötila: +20 °C
  • Kahva: kyllä
  • Osastot: 1
  • LED-näyttö: kyllä
  • Jäähdytystilat: 2 (ECO / MAX)
  • Akkusuoja: kyllä
  • Käyttöääni: 45 dB
  • Laitetyyppi: siirrettävä kylmälaukku – jäähdytys ja lämmönpito
  • Käyttökohteet: auto, retkeily, festivaali, piknik, ulkoilu
  • Virransyöttö: 12V DC (ajoneuvoliitäntä) + 230V AC (pistorasia)
  • USB-virransyöttö: yhteensopiva Powerbankin kanssa
  • Kategoria: siirrettävä kylmälaukku – matkajääkaappi, autojääkaappi, 12V-kylmälaite
  • Äänenvoimakkuus: 45 dB
  • Materiaali: kestävä PE/PP – tukeva rakenne vaativiinkin ulko-olosuhteisiin
  • Irrotettavat hyllyt: säädettävät, joustavaan elintarvikkeiden ja juomien sijoitteluun
tuotenumero: 10046244

Mitat & tekniset tiedot

  • Ulkomitat: 38,3 x 47,8 x 31,1 cm (LxKxS)
  • Sisämitat: 25,4 x 23,2 x 19 cm (LxKxS)
  • Paino: 7,5 kg

Toimituskokonaisuus

  • kylmälaatikko
  • AC-adapterin johto
  • 3,5 m autovirtajohto
  • monikieliset käyttöohjeet

Toimitus & lähetys

Heti toimitettavissa

Toimitusaika: 3 - 5 päivää

Asiakaskokemukset
25 Arvostelut

Tälle artikkelille ei ole kommentteja.

Asiakkaiden mielipiteet muista maista
Verified tarkastelu 18/02/2026

Die Kühlbox funktioniert sehr gut. Sie kühlt sowohl im Auto als auch am 220 Volt-Stromanschluss in wenigen Minuten auf die gewünschte Temperatur. Ich bin sehr zufrieden.

Verified tarkastelu 18/02/2026

Habe ich verschenkt

Verified tarkastelu 17/02/2026

Ich wollte eine Kühlbox für mein kleines Segelboot 12V Betrieb.Die Erste war eine Thermoelektrische. Das war ein Dauerläufer, also hoher Stromverbrauch und laut. Die Zweite war mit Kompressor und lief gut, aber machte Geräusche als wenn jemand mit einem Strohhalm in einem Wasserglas blubbert. Diese war die Erlösung. Endlich ein leises Kompressorgerät welches gut kühlt. Einfache Bedienung, ohne Schnick Schnak mit der man sich den halben Urlaub beschäftigt. Die Größe ist ausreichend da das Boot nicht viel Platz bietet.Etwas mehr Geld ausgeben lohnt sich. Funktionierte gut im Wohnzimmer bei 24 Grad Umgebungstemperatur.Sehr Empfehlenswert.

Verified tarkastelu 15/02/2026

Ok.

Verified tarkastelu 10/01/2026

Increíble nevera, quizás se queda un poco corta de espacio pero creo que hay modelos más grandes. Lo más destacable es que es tremendamente versátil. La enchufo en el coche mientras voy de viaje y las cosas llegan frías a destino.

Verified tarkastelu 18/11/2025

Ich habe mir diese Kühlbox eigentlich für Ausflüge ( also fürs Auto ) gekauft . Im Kofferraum angeschlossen , funktioniert 1A . Vorgekühlt am Strom und mit Einsatz von Kühlakkus ,waren die Getränke /etc. auch im Hochsommer immer angenehm frisch . Diesmal brauchte ich diese Box aber im Dauereinsatz im Haus . Die Kühlcombi war defekt und es dauerte 2 Wochen bis die neue geliefert wurde . Also alles was gekühlt werden mußte kam hinein in diese Kühlbox .(Butter , Wurst, Joghurt , Käse....)Für einen 2 Personenhaushalt ausreichend . Die Kühlung funktionierte gut , allerdings begann am 3.Tag eine leichte Eisbildung unterhalb vom Deckel - habe es mehrfach mit dem Fingernagel vorsichtig entfernt . Nach 5 Tagen wurde das Eis fester und nach einer Woche habe ich alles aus der Box in eine Kühltasche (über Nacht) gepackt , und ab in den Vorbau des Hauses . Dort war es Nachts schon kalt... Habe die Box über Nacht abgetaut und alles wieder in der Box verstaut . Gleiches Spiel in der 2. Woche .Nun habe ich endlich die neue Kühlcomi erhalten und die Box wieder abgetaut und die nächsten Sommerausflüge können kommen . Fazit: Die Box ist stabil und sehr geräumig . Als Kühl oder auch Warmhalte Box für kurze Einsätze TOP . Für den Einsatz über längere Zeit (über Wochen) bedingt geeignet , eben als Notalternative . Dafür ist sie aber auch nicht gedacht . Deshalb kann ich die Klarstein Kühl und Warmhalte Box auch empfehlen .

Verified tarkastelu 18/06/2025

Polecam zdecydowanie.Podwójne złącze w zestawie (w domu i samochodzie).Ergonomiczny uchwyt do przenoszenia.Wydajna sprężarka, nie za głośna .Trzyma zadaną temperaturę .Rewelacyjna cena.

Verified tarkastelu 18/06/2025

Polecam zdecydowanie.Podwójne złącze w zestawie (w domu i samochodzie).Ergonomiczny uchwyt do przenoszenia.Wydajna sprężarka, nie za głośna .Trzyma zadaną temperaturę .Rewelacyjna cena.

Verified tarkastelu 28/01/2025

Comprato e portato in parecchi viaggi, anche in traghetto, l’ho portato in macchina per viaggi lunghi e lasciato in hotel.Mantiene bene i cibi, ma non conviene riempire molto e ammassare una cosa sopra l’altra o non passa il freddo.Covid è comprare dei ripiani!

Verified tarkastelu 27/01/2025

Ottimo frigo,portato in vacanza una bomba

Verified tarkastelu 27/01/2025

fonctionne selon mes attentes

Verified tarkastelu 25/01/2025

Provato per raffreddare acqua e cibo d’estate, funziona anche ad alte temperature esterne

Verified tarkastelu 10/01/2025

In diesem Preissegment erwarte ich nicht so viel. Die Box ist ausreichend groß und ähnlich laut,wie andere in der Preisliga die ich vorher hatte.Ich finde die Farbe und Form besser,als die 0815 Dinger,weshalb ich mich für diese entschieden habe. Und für 1-2Zelten im Jahr ist sie absolut ausreichend.

Verified tarkastelu 04/01/2025

Leider ist es mir nicht vorher gelungen die Höhe des Kühlraumes zu ermitteln. Man bekommt nur Flaschen bis knapp 23 cm Höhe stehend in die Box. Das reicht für 8 Stück kleine 0,5 l Bierflaschen (Helles) aber nicht für normale 0,5Liter Flaschen. Es ist nicht sehr schlau solche Wichtigen Infos in der Beschreibung wegzulassen. Die Box ist sonst richtig gut. Kühlt schnell und ist nicht sehr laut.

Verified tarkastelu 04/01/2025

Consiglio pienamente, mantiene la temperatura anche più di mezza giornata,se metti ghiaccio ancora di più,molto capiente

Verified tarkastelu 28/12/2024

ich bin mit der Kühlbox mehr als nur zufrieden - sie ist sehr stabil u hochwertig - ich habe sie mir für die Zeit der Baustelle gekauft u da hat sie gute Dienste geleistetman kann sie direkt an den Strom anschließen oder per Akku der auch richtig gut hält - sie kühlt absolut gut auch im Eco Modus - sie ist sehr geräumig u man bringt echt viel rein - auch im Auto habe ich sie schon im Sommer verwendet um gekühlte Getränke mit auf der Reise zu haben (oder auch mal die Jause .))absolute Kaufempfehlung !!

Verified tarkastelu 17/12/2024

sehr zu empfelen

Verified tarkastelu 26/11/2024

Pas de problèmes

Verified tarkastelu 11/11/2024

Acheté lors d’un changement de véhicule, je voulais une glacière, ni trop petite ni trop grosse qui se branche sur la prise allume cigare . Utilisé depuis 1 an, je ne suis pas déçu par mon achat, refroidit très correctement. On entend bien un léger bruit de fonctionnent mais en condition de route normale ce bruit disparait. Je n’ai pas eu de condensation vu dans d’autres commentaires pour ma part.Pas utilisé en mode chaud.A noter la possibilité de brancher avec le second câble sur une alimentation dans la maison ce qui m’a bien dépanné une ou deux fois.

Verified tarkastelu 11/11/2024

schöne verarbeitung

Verified tarkastelu 06/11/2024

Dopo 6 mesi di utilizzo funziona perfettamente.Dimensione un po' ridotta.Ci entrano 2 bottiglie di acqua da 1.5 litri e poco altro.Con vaschette da alimenti ed evitando le bottiglie si ha spazio a disposizione per circa 3-4 giorni.

Verified tarkastelu 28/03/2024

So I needed something just like this because sometimes I work 2 or 3 days far from home so I need to sleep in hotels. I will explain how I use it and the give the final valuation.I was out this week for three days so I turn it on maximum 24h before. The noise is ok on maximum but I would recommend to have it in the same room as you, it can disturb your sleep, so I left it on my garage. I managed to put 6 normal sized Tupperware and 4 freezing ice packs, just to make sure the food stays cold. Next day I start my trip and put on ECO and connect in the car, everything works properly. Then I arrive to my work and it stayed 8hr without power connection, the food was still at a very cold temperature. When I arrive to the hotel I leave it inside the bathroom and connect it to electricity on maximum level and you close the door and you don't hear almost any noise. I did this the next day and the food lasted until the third day still cold.This happened in Germany where the outside temperature didnt exceed 18°C. If the temperature had reached much more I doubt the cool box would keep the food cold for long without being connected to electricity.I recommend this product but keep in mind that you shouldnt open it unnecessarily, you need to turn it on MAX at least 24H before your trip if you are going to leave it off for long time and you should use ice packs to make sure food stays cold.I recommend this product, could have some improvements but generally is a great product.

Verified tarkastelu 12/10/2023

I am very pleased with this purchase the quality, all be it a plastic box is well designed and well made, the top fits very snugly and the motor runs fairly quietly. I haven't used it in Earnest yet but I ran it for one hour to see how well it cools, it was nice and cool. I'd read the other people put freezer blocks in to give it a head start however I didn't really think this would be necessary after my test run. I think it's good value for money compared with the cheaper options.

Verified tarkastelu 22/08/2022

It's a bit on the heavy side, especially when filled. I wouldn't like to carry it too far, e.g. for a picnic.However, my main use has been to keep perishable shopping cool until I get home.Firstly, I plug it into the mains for an hour or so before setting out. This pre-chilling is important with all of this sort of product -they just don't have the cooling power of a regular home appliance.If I'm purchasing frozen food, I'll then add one of those big freezable blocks from the freezer for good measure.Once in the boot of the car the supplied lead is only just long enough to reach one of the "cigar lighter" outlets. (Good job I've only got a small car) Hint, hint - this is a minor criticism!Otherwise - job done!One of the features that attracted me to this particular model was the possibility of powering it by a USB source. i.e. a power bank. Yes, OK it works, but unfortunately only for a short time (no, I didn't measure it). maybe I need a larger power bank. So - OK for an emergency.If all this sounds slightly negative then it's not meant to be. This is a good product and does what it's supposed to.Overall - well pleased.

Verified tarkastelu 08/07/2022

Ben tot nu toe blij met de koelbox. Werkt heel goed. Gebruikt wel veel batterij als je op de powerbank aansluit en werk niet zo goed als met stroom of auto stekker. Had een 30,000mah powerbank gekocht daarvoor en is binnen 6 uur leeg. Maar voor de rest wel goed.